Anna Jensen

tidig morgon

- Vardagsliv Permalink0
Jag är inte och har aldrig varit en morgonmänniska, det vet väl alla som känner mig. Men jag måste erkänna att det är ganska mysigt att gå upp tidigt när man inte behöver stressa iväg till något. I alla fall när man vaknar av sig själv. Idag var en sån dag, jag hade bokat tvättid kl.7 men vaknade innan klockan ringde och kände mig ändå ganska pigg. Tro mig, det händer aldrig! Så efter att jag hade gått första rundan till tvättstugan kröp jag ner i sängen med en kopp kaffe och min nya favoritserie The Fall. 


I förra veckan, när jag tillslut insåg att det var dags att hämta vinterskorna på vinden, så passade jag på att rota fram min ljusslinga. Mysbelysning fungerar kanske året om men är ändå bäst nu på vintern. 

Idag har jag tagit "ledigt" från praktiken och ska istället åka upp till Linköping och hälsa på lillskruttan! Tänk att hon har blivit 5 månader redan. Tiden flyger iväg!
 
Till top