Anna Jensen

Så jag lutar mig bakåt och dricker en dag, jag var allt för givet och låter det va

Livet ur mina ögon Permalink0
Jag är faktiskt stolt över mig själv. För det går bättre än förväntat med packningen. Just nu ligger nästan allt på min säng och väntar på att bli nedpackat. Jag var lite smart där. För om allting ligger på min säng betyder det att jag måste packa ner det innan jag går och lägger mig. Ibland är jag så smart så att jag inte ens kan överlista mig själv. Haha!

Nu står jag vid det stora problemet. Att förflytta packningen från sängen och ner i väskan. Eller, ner i väskorna rättare sagt. Det är alltid här det brukar köra ihop sig. Samtidigt har jag den där jobbiga känslan av att jag har glömt någonting. Men jag kan inte komma på vad. Det brukar visa sig när det behövs. Och kommer man aldrig på vad man glömt så var det antagligen ingenting viktigt.
Till top