Anna Jensen

And I would fall out into the night

Livet ur mina ögon Permalink0
Kvällen är här. Jag har gjort nästan allt som jag planerat att göra. Förutom svenska, jag tänkte ta den nu samtidigt som jag tittar på the jane austen book club som går på tv3 kl.21:00. Men som sagt, annars har jag gjort alla mina söndags sysslor. Matten fick jag lite spel på ett tag. Det slutade med att jag satt och bet i miniräknaren. Inte bra.

Imorgon är det sista praktikdagen för den här terminen. Jag bakade ju bullar till mamma idag så jag tänkte ta med några imorgon och bjuda på. Har jag tur så kanske jag kan bli lite korthårigare också. Håll tummarna! Under lunchen blir det skoköp och tandläkaren. Det är så tråkigt att gå till tandläkaren. Det är samma sak varje år "du har lite tandsten här fram" nehe det menar du inte "vi bokar en ny tid så att vi kan ta bort det" och så måste man springa dit sjuttioelva gånger till innan de är nöjda.

Tänk, imorgon är det sista maj. Sen är det juni och då är det sommar på riktigt!
Till top