Anna Jensen

Näst sista helgen

, - Vardagsliv, Livet ur mina ögon Permalink0
Då påbörjas den näst sista helgen i Sverige på ett bra tag. Och vad ska jag göra? Plugga! Yey... Men snart är jag klar med den här jäkla kursen och då kan jag helt koncentrera mig på allt som ska göras under min sista vecka.

Jag började dagen med ett besök på min gamla praktikplats, Hårakuten. Har inte klippt mig sen i slutet av sommaren så det var verkligen dags. Jag är jäkligt petig när det kommer till vem som får hålla på med mitt hår så nu tänker jag inte klippa mig förrän jag är hemma i Sverige igen.

Imorgon är det nyårsafton och jag har lite svårt att inse att 2011 redan är slut. Ska sätta mig och göra en årsresumé men den kommer nog inte upp förrän efter helgen. Nyår är inte min favorit bland årets helger så i år ska jag bara vara hemma.

Nu ska jag fortsätta vara sentimental och lyssna på disneymusik med storasyster!
Till top