Anna Jensen

If people were meant to pop out of bed, we'd all sleep in toasters

USA - Livet i Piedmont Permalink1
19:54
 
Alla som känner mig vet att jag inte är en morgonmänniska. Har man tillräckligt mycket förnuft vet man att det är smartast att hålla sig borta från mig minst en timme efter att jag vaknat. Ska jag vara ärlig så spelar det inte så stor roll om klockan är 5 på morgonen eller 11 på förmiddagen, jag är alltid grinig när jag vaknar. Ni kan alltid fråga min familj hur ofta de sett mig krypa ur sängen, med håret åt alla håll och ögonen minimalt öppna. Man gör bäst i att inte säga ett ord och om man skulle fråga något ger jag bara ett grymtande läte till svar. Så har det alltid var och kommer antagligen alltid att vara.
 
När syster och jag var på Disneyland hittade jag en samling muggar med väldigt passande motiv. Efter att ha velat fram och tillbaka ett bra tag valde jag två som kändes passande. Kunde lika gärna vart mitt porträtt på muggarna.
 
#1 - - Syster:

De klarade flygresan galant och ligger i säkert förvar hemma hos oss nu ;) <3

Svar: Skönt att höra :) Tusen tack älskade syster <3
Anna Jensen

Till top