Anna Jensen

living the dream

Ving - Turkiet s.13 Permalink2
Sara la upp lite kick off-bilder på facebook och jag var bara tvungen att sno den här på Sabina och mig när vi passade på att leka lite på lekplatsen. Love it ♥

 
 
#1 - - sofia:

Hej

ser att du jobbar som barnledare för ving:) Jag funderar själv på att söka till nästa sommar och skulle vara jätte tacksam om du ville svara på lite frågor ang jobbet:)

ha en bra dag
sofia

Svar: Hej Sofia,

det är helt riktigt! Va roligt att du också vill prova på det här jobbet, det är helt underbart och verkligen något jag kan rekommendera :) om du har några frågor är det bara att du skriver så ska jag göra mitt bästa för att svara :)
Anna Jensen

#2 - - sofia:

Vad snällt! jag har massor av frågor :) vill du att jag ska skriva här eller har du någon mailadress jag kan skriva till :)

Svar: Du kan maila om du har många frågor :) [email protected]
Anna Jensen

Till top