Anna Jensen

Insparkssjukan

- Vardagsliv Permalink1
Idag var det bara att inse att jag var besegrad av insparkssjuken även den här terminen. Har haft ont i halsen och vart borta i huvudet sen mitten av veckan men i lördags under togapartyt satt jag och frös tror att det säkert var 30+ inne på aka. Huvudet dunkade och hela kroppen gjorde ont så jag gav upp vid ett och åkte hem. Igår, söndag, var det vilodag men jag hade en au pair intervju inbokad så fick kliva upp tidigt och masa mig iväg till stan. Knarkade alvedon och trodde att jag var okej så åkte hem och tvättade på eftermiddagen och sen däckade jag i soffan och sov i några timmar. Framåt kvällen började huvudvärken komma tillbaka och när jag vaknade imorse kunde jag knappt andas genom näsan. Så jag hade inget annat val än att sjukskriva mig från faddrandet idag och ladda om inför imorgon, då är det nämligen kursstart för psykologin och direkt efter ska vi köra caps och sen aka på kvällen. Inte många dagar kvar av insparken nu. Kommer bli tråkigt att inte träffa alla underbara människor varje dag men samtidigt skönt att få sova och få tillbaka lite rutiner.  
 
Så här såg vi ut i lördags under nattuppdraget och togapartyt. Vi faddrar var tvungna att ha fadder-tröjan under togan vilket förstörde hela grejen, men nollorna var desto snyggare!
#1 - - A-S:

Här är en till som drabbats av denna elaka insparkssjukan -_- Såå tråkigt.. /JTH:are

Svar: Haha, alla är verkligen sjuka! Det värsta är att det antagligen kommer sitta i hela hösten :/
Anna Jensen

Till top