Anna Jensen

Ett moment kvar

- Vardagsliv Permalink0
Blev klar med uppgiften redan halv tolv igår (ganska bra för att vara jag) och seminariet idag gick bra. Konstaterade att jag skrivit i princip samma sak som alla andra så helt fel kan jag inte ha gjort. Nu är det bara tentan kvar innan den här jävla kursen är slut. Oerhört motiverande att de har lagt en så tråkig kurs först i utbildningen. Jag undrar hur många som har funderat på att hoppa av redan nu.
 
Nu blir det i alla fall lite kvällsplugg och imorgon ska jag träffa Linnéa för att trycka in det sista i hjärnan. Vi kom nämligen fram till att vi båda har otroligt dålig självdisciplin när det gäller att plugga hemma så vi ska sätta oss i biblioteket så att vi inte har något annat val än att plugga, eller prata... Det kan man också göra!
 
Svårt att inse att det är hela 5 veckor sedan vi var mitt uppe i insparken. Då tänkte vi att det var lååååångt kvar till första tentan och nu är den snart här. Insparken var i alla fall så jäkla rolig! Här har ni delar av min insparksgrupp. Vissa dagar var vi 20 pers, andra var vi två (det vill säga, jag och Linnéa!) Här om dagen anmälde vi oss till att bli faddrar till insparken i höst. Kommer att bli grymt!
Till top