Anna Jensen

Onsdag

- Vardagsliv Permalink0
Onsdag och inga föreläsningar idag. Nu när jag läser psykologi har jag bara föreläsningar två gånger i veckan, tisdag och torsdag, och trots att vi alltid börjar kl.8 och jag varje gång klagar på hur omänskligt det är (i alla fall när man är student) så måste jag säga att jag har det ganska bra just nu. Idag spenderar jag min förmiddag med att tvätta, sen ska jag plugga lite innan jag beger mig mot stan för en au pair intervju och sen blir det grillkväll med utbytesstudenterna. Hoppas på att det inte blir regn, just nu är det väldigt mulet så man vet aldrig.
 
Igår invigde jag en av mina nya koftor från Hollister. Stod och velade jättelänge in butiken innan Emelie sa åt mig att köpa den, annars skulle jag ångra mig. Tur var det för jag älskar den! Sen det där med att ta en snygg bild för att visa upp kläder - inte min grej!
 
Till top