Anna Jensen

En månad i Swansea

Swansea, vt-16 Permalink0
Igår var det den 28 februari och det var alltså en månad sen jag kom hit. Hur firades det? Genom att ligga nerbäddad i sängen med influensa. Nu är det trots allt ett under att det tog mig 1 månad att bli sjuk för första gången, men det kom så jäkla olämpligt eftersom jag är ute på praktik just nu. När jag vaknade imorse hade febern stigit från 38°C till 39°C så det var bara att somna om igen och hoppas på att det börjar gå åt rätt håll snart. Blir hemma imorgon med och så får jag se hur jag mår på onsdag.

Annars då? Det va ett tag sen jag skrev här och jag har faktiskt suttit och försökt få ihop ett långt inlägg om vad jag har roat mig med den senaste tiden. Men det kommer en annan dag, nu ska jag nämligen försöka få i mig lite mat. Så länge bjuder jag på några härliga vårbilder härifrån Swansea.

Till top