Anna Jensen

6 dagar till avresa

- Vardagsliv Permalink0
Nu är det inte långt kvar till avresa. Än så länge har jag ingen resfeber men det beror antagligen på att jag har så mycket annat att tänka på just nu. Praktiken är över men det är fortfarande lite skolarbete kvar innan termin 4 officiellt är över. Har en inlämning måndag morgon och därefter kan jag fokusera på avresa till 100%. Redan på tisdag åker jag till Göteborg för att hinna umgås lite med Johannes innan jag flyttar. Det betyder att jag inte har många dagar kvar här i Jönköping. 
 
Förra fredagen träffade ett gäng från klassen för att äta middag på Twin City. Vi har pratat om att hitta på något tillsammans sen termin 1 och så det var verkligen på tiden. Så vi firade att praktiken var avklarad och att vi faktikt bara har 1 år kvar till examen. Ganska läskigt när man tänker efter. 
Till top